Rimini in de wind - Reisverslag uit Rimini, Italië van Robin Naomi - WaarBenJij.nu Rimini in de wind - Reisverslag uit Rimini, Italië van Robin Naomi - WaarBenJij.nu

Rimini in de wind

Door: Robin en Naomi

Blijf op de hoogte en volg Robin

14 Juli 2011 | Italië, Rimini

Gisteren besloten we om vroeg naar het strand te gaan, we waren namelijk ook al om half 9 wakker. Om half 10 lagen we al lekker in het zonnetje met de zeegeluiden op de achtergrond.
Om een uur of 1 besloten we om een stuk over het strand te lopen. Onze telefoons mee en  kilometers legden we af. Het strand van rimini is namelijk wel 7km lang. Je kunt dus een aardige tijd lopen lang het water. Na zo'n driekwartier lopen besloten we om terug te gaan om wat te gaan eten. We hadden een enorme trek in een crêpe met zucchero en nutella. Na het eten van deze tegenvallende crêpe waren we kotsmisselijk. We wilden maar 1 ding: hartigheid.
We kochten twee zakken chips (oma: kroketten hebben ze hier niet) en aten ze op ons balkonnetje op.
Om een uur of 5 besloten we om nog een uurtje naar het strand te gaan. Daar aangekomen zagen we dat het enorm waaide, de golven waren meters hoog en de stroming was zo sterk dat je amper kon lopen!
We hadden net een balletje gekocht om over te kunnen gooien, maar met deze windkracht was dat bijna onmogelijk! De golven waren echt metershoog en we werden bijna omgegooid. Na het opdrogen besloten we om naar het hotel te gaan. Het avondeten was deze keer gelukkig beter!
We hadden eerder op het strand foto's laten maken door een fotograaf en we besloten om te gaan kijken hoe deze waren geworden. Haha, verschrikkelijk, we hadden er al geen zin in en dit is duidelijk te zien op de foto's.
We besloten dus om absoluut geen foto's te kopen want ze waren echt verschrikkelijk lelijk!
Na het avondeten kwam er een  nieuwe poging tot uitgaan.
Gelukkig was het deze keer beter. We begonnen in Shooters en daarna gingen we met 3 bussen vol naar de discotheek blow up. Naomi had de 4 welkomsdrankjes in ongeveer een kwartier weggewerkt en we gingen vol goede moed, tussen de 16/18 jarigen, op weg naar Blow Up. Een helse busreis vol kreten, gebonk, Brabantse stemmen en gekwordende reisleidsters kwamen we aan bij discotheek Blow Up. Daar gebeurde het legendarische: Robin bestelde een Sex On The Beach.. Heerlijk!
De rest van de avond was gezellig!
De volgende morgen (vanochtend dus) was een ramp, na 3 uur ging de wekker.. Na het ontbijt zijn we snel weer in bed gedoken en daarna naar het strand gegaan. Lekker gedobberd op de luchtbedden en gevolleybald in het water. In de avond willen we naar de grootste discotheek van Europa gaan waar Armini vroeger heeft gewoond: Baya Imperiale!
We zijn benieuwd!!
Nu zijn we lekker aan het eten (elke dag 3-gangen) en gaan straks nog even foto's maken.. (die hebben we namelijk nog niet in rimini)

Ciaoo ciaooo
Robin e Naomi

• 14 Juli 2011 - 19:36

Cathy:

heel erg leuk om te lezen.
    ik zie jullie al zitten in die overvolle bus met Brabanders haha
    het weer is hier echt VERSCHRIKKELIJK! ik heb mn winterjas weer aangetrokken... storm en regen.
    jullie hebben nog zolang te gaan! echt heerlijk!!!

• 15 Juli 2011 - 07:50

Nuray:

Hahaha, gelukkig was het uitgaan deze keer wat beter. Ik ben zo jaloers op jullie!! Wij zitten hier zoals Cathy al zegt in de regen, een beetje te werken en een beetje zielig binnen te zitten. Ik ben benieuwd naar de foto's van Rimi!

• 15 Juli 2011 - 18:08

Opa En Oma Hartog:

Eindelijk eens een heerlijk driegangenmenu. Het lijkt wel of jullie voortdurend langs de kant van de weg staan te kotsen omdat iets niet lekker was. Ik zie het steeds voor me en ik werd erg ongerust dar jullie vermagerd en verschrompeld thuis zouden komen. Enfin, nu kunnen jullie het lekker inhalen. Wat heerlijk om langs het strand te lopen en bijna door de golven omgegooid te worden. Geniet verder lekker en ik zie uit naar het volgende verslag. XxXxXxXx Opa en Oma

• 16 Juli 2011 - 08:52

Opa En Oma Van Vuure:

Hay meiden, wat fijn dat het eten wat beter smaakt. en van die kroketten dat wist ik wel dat is echt Hollands hoef je daar ook niet naar te zoeken. En dat balletje gooien in de wind, valt reuze mee hier heeft het gestormd en de regen kwam met bakken neer, een soort Hooivorken. We hadden ook niet het lef om naar buiten te gaan. Oma heeft gisteravond zes Bessenjenever in tien minuten op gedronken, dus Opa heeft maar alarm geslagen om me in bed te krijgen, maar dat ging niet zo makkelijk dus ze hebben de Sara gehaald, en me daarna in bed geworpen. Maar door de drank was ik een beetje koppig geworden, dus ik ben op de scootmobiel naar de Bejaardensoos gegaan. Maar daar was ook niet veel te beleven allemaal zo ongeveer een jaar of 85 dus ik ben toch maar weer naar huis gegaan, en maar weer achter opa,s gebreide onderbroek gekropen. Maar dit was natuurlijk gekheid. Jullie nog een hele fijne vakantie en een dikke knuffel Opa en Oma