Uitgaan in rimini - Reisverslag uit Rimini, Italië van Robin Naomi - WaarBenJij.nu Uitgaan in rimini - Reisverslag uit Rimini, Italië van Robin Naomi - WaarBenJij.nu

Uitgaan in rimini

Door: Robin en Naomi

Blijf op de hoogte en volg Robin

16 Juli 2011 | Italië, Rimini

Het uitgaan begint ons een beetje te breken, maar het is het waard! Eergisteren zijn we naar Baia Imperiale geweest, de grootste discotheek van Europa en het voormalige huis van modeontwerper Armani! Na een busreis met, hoe surprising, 6372828 Nederlandse DRONKEN jongeren kwamen we aan bij de IMMENSE villa met een uitzicht over heel Rimini! Prachtig!
De Baia Imperiale heeft drie verdiepingen, de vetste dj's, een enorm zwembad en een capaciteit van 15.000 mensen!
De discotheek is gebouwd in de traditionele Romeinse stijl met een enorme zuilenrij bij de entree. We keken onze ogen uit van dit immense gebouw en verbaasde
ons HOE in hemelsnaam het ooit vol kon komen. Toen we eenmaal binnen waren, zagen we allemaal mensen chillen in stoelen, maar er was nog helemaal geen muziek... We besloten om alle zalen te bekijken. Na een tijdje stroomde het toch aardig vol. Het was een leuke avond die we hebben afgesloten met een broodje kroket in de Shooters!
De volgende dag hebben we uitgeslapen en het ontbijt over geslagen. We zijn daarna naar het oude centrum van Rimini gegaan. Daar hebben we eerst bij La Dolce Vita een heerlijke piadina gegeten. Na even door het stadje gelopen te hebben hadden we enorm trek in een 'gradina' (een citroenijs slush). Het zure slijm gutste door onze keelgaten. Het was enorm warm in het stadje en er was geen kip te bekennen, alleen ranzige bouwvakkers die expres voor de monumenten gingen staan die wij wilden fotograferen. Na een willekeurige bus in te zijn gestapt kwamen we na een ritje waarbij het geld op was en Robin maar 1 kaartje kon kopen en tegen de buschauffeur had gezegd dat ze later terug zou komen, thuis. Robin voelde ze enorm schuldig vanwege het niet betaalde kaartje.
Eenmaal in het hotel aangekomen besloten we om heel 'eventjes' te gaan liggen. Dit 'eventjes' werd toch langer dan verwacht. We werden pas wakker toen we moesten avondeten.
Na het eten waar waarschijnlijk iets in zat wat bedorven was omdat we allebei niet van de wc weg waren te slaan, was het weer tijd om uit te gaan. Na een drankje bij Shooters gingen we naar Club Life, Sexy Motherfucker Clubtour. (de naam van het feest). Na Happy Hour en boven even chillen gingen we naar beneden. Heerrrrrrrlijk, wat zijn Nederlandse dj's toch goed!
Daar kwamen er Limburgers op ons af, een 20-tal rotterdammers en waf smerige Italianen. We hebben erg gelachen met deze jongens. het was alleen een immens grote groep. Om 04:00 waren alleen zij en wij er nog. De boys hadden zelfs een eigen dans... Heerrrrrrrlijk!
We hebben een geweldige avond gehad!
Eenmaal bij het hotel aangekomen belden we met een klein schuldgevoel weer aan bij ons hotel. De arme man moet elke nacht voor ons uit z'n bedje komen.
Na een extreem korte nacht (we moesten namelijk op tijd opstaan zodat de schoonmakers eindelijk onze kamer schoon kunnen maken en de handdoeken kunnen verwisselen, na 4 dagen, besloten we om naar het strand te gaan. Na lekker gedobberd, gevolleybald en gezond te hebben was het weer tijd om een Italiaanse pizza te eten.
Daarna gaan we een klein dutje doen om ons weer fit te voelen voor de komende nacht!

Laterrrrrrrrrrrrr!!

• 16 Juli 2011 - 13:06

Els:

Wat een feestgangers zijn jullie geworden zeg! Straks storten jullie nog helemaal in elkaar...maar jullie genieten wel, zo te lezen!!
    Vooral met dat temperatuurtje,heerlijk!
    Wij moeten het doen met 15 graden en regen,regen en nog eens regen...
    dus blijf maar voorlopig lekker in het mooie Italië1

• 17 Juli 2011 - 06:13

Opa En Oma Van Vuure:

Kort maar Krachtig, Leuke dag en veel Liefs Knuffel Opa en Oma

• 17 Juli 2011 - 18:41

Eline:

Partyanimals! Geniet er maar van, hier is het weer heel erg slecht! xx Eline

• 18 Juli 2011 - 18:57

Koen :

Klinkt goed !
    Ik ben inmiddels in het koude en niet zonnige Nederland beland, echt een drama.
    Tip:Geniet nu het nog kan!
    Ciaoo bella's